Lö-hö-hö-hördag!



Jag lovade att visa hur håret blev!
Där är längden. Även om det är bångstyrigt.



Och här är det. I allmänhet. 


Ba'satt ni vet.

Damen som hette Maria.
Skulle på kalas och äta tårta.
Hon var väldigt glad.
Och trevligare än trevligast.

Hon inte ville ge mig lugg.
För att det vore dumt att täcka över ett så sött ansikte.

Trägen vinner.
Vi kompromissade till en liten lugg.

Men annars så. Jag invigde sandalerna. Gick bra i Malmötrakten.
Värre i Halmstad.

Men så är det helt enkelt.

Ann bodde fint. 
Och lagade god mat.

Och jag drack en våröl.
Med Kärlek och Humle...

Kommentarer
Postat av: Annton

Fin-fin-fiiint - av det jag ser! :D

Kom igen och då blir det sushi! <3

2011-03-28 @ 10:23:56
URL: http://hai-ann.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0