Halleluja







"Vänta lite... Vadå? Är inte det där Giraffer...!?
Jo... Det är giraffer... Jaha. Och boyshorts.
Med giraffer på... Ni säger det alltså. På Ebay? Jaha.
I Love You-giraffer... Hm. Ni säger det? Hur många?
12 stycken alltså? Ptjaaa... jag har ju inga girafftrosor faktiskt.
Nepp... Jag har verkligen inte det..."


Lite snabb ekonomisk genomgång och 400 spänn fattigare.

Men då fick jag 6 bhar till och 12 fucking giraffboyshorts! 

Det är en BRA dag idag!
Och jag ska göra Per Morbergs Sushi
med avokado och gurka och äta mörk choklad med hallon till kvällen! 



Och Hon skapade brownisarna! 
Och såg att det var gott.

Varde ljus. Och halleluja och allt sånt där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0