Facebook

Jag har avslutat mitt facebook-konto.
Sedan länge nu.

De första tre dagarna var väldigt obehagliga.
Jag kände mig oerhört ensam och isolerad.

"Vad gör folk?
Vad gör jag...?
Vad pratas det om?
Händer det något?"

Men det släpper. Och jag vill inte vara med.
I det obehagliga sociala experimentet.

I alla fall...! 

Igår hörde brorsan av sig.
Och sa att jag var med igen.

Nej? Nej det är jag verkligen inte?

Men aktiverad verkade jag vara.
Och mitt lösenord verkade vara bytt.

Jag avslutade ännu en gång.
Bytte mina viktiga lösenord här och där.
Och nu ber jag dig, Mark Zuckerberg (Jag vet att det var du, din jävel!),
vänligt men bestämt.

JAG VILL INTE VARA MED!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0