Vulgärt rått vettigt inlägg

Våldtäkter.
Handlar inte om att man inte kan hitta någon att ha sex med.
Det var det dummaste jag hört.
De menar att, attraktiva, sociala människor inte kan våldta någon.
För... De har inte behovet av det.

Det är bara... Fula människor som våldtar.
Fula män. Fula gubbar. Som sitter i buskarna.
Som inte kan få nån att knulla.
När du är på väg hem genom parken.
Ja, det är de som är våldtäktsmänniskorna.
Jag väljer det begreppet istället för våldtäktsmän.
För gud ska veta att kvinnor också kan.

Nejmen! Vad säger jag!?
Kvinnor kan inte våldta. För vi har ingen penis.
Neeej, ingen alls faktiskt.
Då kan vi inte utnyttja någon sexuellt.
Dessutom är vi ju så små och nätta.
Så det orkar vi inte.

Och man kan inte räkna en avsugning som en våldtäkt.
För... "Det är ju bara att bita ifrån".

Ja DET gör man nog! Biter! Såklart!
Att jag inte tänkte på det själv. Om det någon gång ligger en man över mig
och ska våldta mig oralt. Så ska jag bita honom.
Det känns som att det kommer hjälpa.
Om inte annat finns det ju bra bevismaterial sen.
Här. Varsågoda. En halv penis till ert förfogande.
Va? Blir JAG anmäld nu? Hur gick det här till?

Fula gubbar som inte har pengar att köpa prostituerade för våldtar.
Så är det nog. I buskarna helst då. Helst på lördagskvällarna.
Helst ska de ha lite skitiga kläder och en kikare också.
Sakna nån tand här och där. Lukta illa.
Urin.

För om han luktar gott... Motsatsen till urin då...
Då måste ju vi VILJA ligga med honom?
Och DÅ är det minsann ingen våldtäkt!
Och OM det blir anmält som våldtäkt... Då ljuger vi.
För han luktar ju gott!
Och han har alla tänder kvar i käften.
Då har han inte behovet av att våldta.
Och vi har inte rättigheten att neka en väldoftande man sex.
VI kvinnor vill minsann ligga med ALLA som luktar gott och ser bra ut.
Vi tänker nämligen med penisen! Som inte finns? Hur blev det här nu då?

För ni tror inte att det har med andra saker att göra?
Lite maktspel?

Det är därför min plan är...

Om jag håller på att bli våldtagen någon gång.
Så ska jag ropa "Ja! Ja! Hurra!"
Borde inte det bli jävligt komplext för dem då?
Som att de kommer av sig?
Eller kanske blir de provocerade och ännu argare?

Plan nr två är att ha en falsk bricka med mig vart jag än går...
där det står:

Hanna Andersson
Kvinna
Kristianstad
HIV-smittad

Kommentarer
Postat av: Thomas Tvivlaren

"Vi tänker nämligen med penisen! Som inte finns?"



Klockrent!

2010-03-29 @ 09:30:04
URL: http://thomastvivlaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0