Thåström + bearnaisesås

"En del är så rädda
för att mista det dom har!
Du vet dom gör allting
för att kunna ha det kvar...

Andra blir till svin
för att göra mamma glad
men borgare se upp!
jag är en törstig nomad!"

"På lyckliga gatan
går bankmän på rad...
I deras ögon
ser jag börskursens ras
så att alla trillar av...
I natt ska jag försöka...
på gatornas estrad..."


"Här arresterar snutar...
alla som inte vet...
varför Jorden aldrig slutar
snurra uppochner.

Men det är min hemlighet!
Och det är bara Jag som vet
atombombsrecepten
och varför knarkare ler!

Jag vet! Jag är förbjuden,
av rikets högre män...
Och Jag vet dom skickar brev
till djävulen"

Jag har ju hittat thåström liveframträdanden!
Massa! Av dem!

Och ikväll ska jag och Magnus ge oss på att göra en riktig...
En riktig bearnaisesås! Jorå! Det ska nog gå bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0