Jag möter människor. Vad gör du?

"Hej! Kan du ge mig lite av din tid?"
"Nej aldrig i livet!"
"Okej! Vad FIN du var idag förresten! Ha en jättetrevlig helg!"


"Hej! DU ser ut som en solidarisk människa!"
"*skakar frenetiskt på huvudet*"
"Inte det?"
"*skakar ännu mer frenetiskt på huvudet."


"...Så det är det vi sysslar med!"
"Det låter bra det ni gör. Men hitta någon med större hjärta än jag!"


"Det låter fint det där. Men jag tänker inte skriva på nåt. Jag är på nöjestripp!"
"Ja gud. Ja DÅ ska man ju inte tänka på knarkande ungdomar! Ha en jättebra dag nu!"


"Hej! Får vi prata med dig en liiiiiten liiiiten stund?"
"Nej!"
"Okej. Men ha en jättetrevlig dag!"
".... Vad ville ni...?"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0