Mihi!

Och tv:n står nog på i bakgrunden.
Pratar om läder och allmänt skit.
Som en varulv.
Fråga Anna!
Mihi! Vill jag skratta: Mihi!

Människor är parasiter.
Och de säger att flaskorna till julmusten inte kommer att räcka?
Och de säger att vi kommer att dö.
I en sjukdom ingen har sett.
Det och regnet...
Mihi! Vill jag skratta: Mihi!

Det finns mystiska människor...
Som gömmer sig i sitt skägg!
Och tror att de inte syns!
Men vi ser er, vi ser er allt...
Jag vill också ha skägg...
Gömma mig där och skratta...
Mihi ! Ni ser mig inte : Mihi!

Och läderkatten smyger.
Bär en nalle i käften.
Varför ?
För att han tror att ingen ser !
Men vi ser ju !
Vi ser hur han tar våra pengar !
Vi ser hur hans organ sväller av makten!
Vi vet ju! Vi ser ju!
Mihi! Skrattar han, MIHI! Ni ser mig inte.

Men vi ser...

Någonting säger mig att vi borde sova,
Du och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0