Folk bits

Folk bits...

Men jag tycker om att ta i hand,
det ger mig en känsla av makt och jag tar alltid första steget.
Det är viktigt för att visa vem jag är.
Jag har svårt för människor med slappa handslag.
Jag är övertygad om att de är sådana som tror att jag inte är värd att ta i hand för.

Då blir jag arg.

Jag har ganska lätt över att bli arg, arg på människor som beter sig som svin.
Idioter som skriker utan att tänka efter, som kliver över lik och sparkar nedåt.
Jag blir arg på de som har gått på myten om sig själva.
Blonderade flickor med stora munnar som tar all plats de kan,
uppblåsta anabola-tarzans som inte fungerar varken mentalt eller verbalt.
Om jag någonsin biter riktigt hårt så ska jag bita dem tills de blir verkliga i sig själva igen...

I högstadiet bet människor till höger och vänster.
Det spelade ingen roll vad man hade för mål, oftast fanns det inga mål.

Jag minns den första kärleken, han var ett fullt utvecklat svin och jag var jättekär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0