"Did you expect a lovesong"

Tim snackade om att skriva en kärleksdikt.
Det har jag alrig gjort.
Jag är för kontrollerad för det.
Men kände mig utmanad!

"De gör mig bedövad, älskling.
De gör mig kall!
Ser du hålen, älskling?
Efter deras stiletter, älskling...
De gör mig hård!
De gör mig illa, älskling.

Snälla ta mig.
Ta med mig.
Ta med mig ut härifrån.

Jag trodde att vi kunde...
Kunde överleva varandra!
Den blödande staden och jag.
Men jag har inga känslor.
Det är sant.
Jag har nog inga känslor kvar.

Och alla mirakel, älskling.
Visa mig hur man gör!"



ÄR DET BARA JAG SOM KÄNNER ATT ORDET ÄLSKLING
LÅTER ÄCKLIGT OCH KONSTIGT I MUNNEN?
"SCHHHLLL" låter det ju. Efter många gånger "älsccchhkliiing"
Jag brukar inte säga älskling.
Jag säger raring. Mest för att förnedra i och för sig.
Fan.

Kommentarer
Postat av: sanne

Älskling Hanna, ÄLSKLING :D

MWAHA.

2009-11-20 @ 23:27:38
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0