Hyllning till Narcissism

Jag älskar mig själv.
Jag tycker om att kramas med mig själv.
Ingen annan kramar mig så bra som jag gör.
Ingen är så sensuell som jag är.
Med mig själv.

Jag älskar mig.

Ingen har så djupa diskussioner...
Som jag har med mig själv om kvällarna.
Ingen ger så raka svar!
Ingen är så varm som jag är mot mig.
Med mig.
I mig.

Jag älskar mig.

Förresten undrar jag var den sensuella porren är?
Någon försökte hitta den idag men utan framgång.
Jag hade kunnat gjort den om den fanns.
Finns den?

Många kvinnor känner en slags skam.
För man är ju trots allt en kvinna!
Som ska vara där för sin man, men aldrig för sig själv.
Aldrig! Det är snuskigt.. Och förbjudet. Och då kommer någon och säger:
"Men Hanna! Så vulgär du har blivit!"

Det gör att man slocknar som kvinna.
Efter att ha övervunnit sin skam utforskar kvinnan sig själv.
Hon kommer finna saker hon inte trodde fanns och nå nya skyar.



Sedan några verser av Thåström i samma anda:

"Jag sväljer hela himlen och spottar ut moln!
Ikväll är jag ensam o jag är kåt!
Och det är vackert...
Det är vackert...

Ikväll är jag ensam, det finns bara jag !
Ikväll ser jag änglar, änglar på rad...

Och det är vackert...
Det är vackert, vackert när jag går!
Det är vackert när jag går!

Två tomma händer och min lycka är gjord...
Inget jag saknar på denna jord...
och det är vackert...

En explosion i mitt rum och himlen står still
De två sekunder när himlen är min!
Det är vackert!

Det är vackert när jag går!

Det är vackert."


Kommentarer
Postat av: Kusin

Neeej! Inte slockna! :O Jag var ju bara liten flicka när jag sa att du blivit vulgär :D Nu är vi ju alla så! Visst är det trevligt!? :D

2009-12-05 @ 22:55:48
URL: http://metrobloggen.se/clownen
Postat av: Hanna

Haha! Ja jag vet ! <3 Men det finns många som säger man är vulgär :D

2009-12-06 @ 10:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0