Damen i fråga

Idag skulle Sanne handla på systemet.
Hon fyllde 20 igår.
Idag var en stor dag för Sanne.
Sanne var snäll och skulle handla på systemet till mig också.
För Sanne är snäll. Helt enkelt.
Och jag uppskattar Sanne.
Hur som haver...
Sanne fick inte handla på systemet.
För jag var med.
Jag förstörde Sannes stora dag.
Och mår dåligt.

Jag har alltid fått vara med när människor handlat på systemet.
Men inte just idag.
Just idag såg jag väl allmänt kriminell och 19-årig ut.

Damen i fråga sa att "Eftersom det är så pass mycket alkohol det handlar om!"

Det tragiska var att det mesta av alkoholen var min.
Damen i fråga menade alltså indirekt att jag är alkoholist.
Damen i fråga tycker att tio öl och två flaskor vin är mycket.
För mycket för att tillhöra en människa.

Jag undrar vad Damen i fråga har för alkoholvanor.
Min teori är att damen i fråga är en bitter dam.
Som kanske aldrig drack alkohol som ung...
och aldrig förlorat sig själv i onykterhetens sköna dimma.
Därmed visar ett stort hat gentemot unga kvinnor som ska köpa alkohol.

Vi skulle ha tagit den andra kön, helt enkelt.
Den med en ung omoralisk man i.
Han hade nog uppskattat tanken på två unga damer,
dimmiga av alkohol och brist på omdöme.

Men vi tog kön hos Damen i fråga.

Förlåt Sanne. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: MAJSAN!

Men nej! Jävla kärring! Fan vad tragiskt! Om jag går dit själv på min tjugoårsdag, och handlar vad ni skulle handla....får jag inte köpa det då? :O Men återigen , va fan!!?

2010-02-23 @ 15:25:54
Postat av: sanne

Kunde inte sagt det bättre själv Hanna.



Men du förstörde inte alls min stora dag, snarare tvärtom. Hur många blir liksom nekade att köpa alkohol på sin stora dag, det är säkert inte många :D Dessutom åker jag dit imorgon, och då kan de inte neka mig din dricka! Även om de tror att jag är en nybliven alkolist. Mmm, så är det ju! Man är alkolist bara för man köper "så pass mycket alkohol"!

2010-02-23 @ 19:00:45
URL: http://sanneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0